نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر جدید / اسم پسرونه محلی / voolak.com

 

تمامی اسم های ایرانی دارای اصالت خاصی هستند که به یک قوم منسوب می شوند. هر اسم پسرونه محلی را می تواند در گویش های مختلف و به مرور زمان، دچار تغییرات فراوانی شود. حتی برخی مواقع ممکن است یک اسم پسرونه محلی را با یک اسم پسر جدید اشتباه بگیرند. این امر به دلیل نا آشنایی با فرهنگ ها و قومیت های مختلف کشور ایران، به دفعات زیاد رخ می دهد.  به همین دلیل است که راه های مختلفی برای آشنایی با اسامی پسر جدید و دیگر اسامی دخترانه و پسرانه ایرانی و محلی وجود دارد. از جمله این راه ها می توان به استفاده از کتاب های اسم و همچنین سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، اشاره کرد. هر دو روش دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

در روش استفاده از کتاب اسامی و معانی، تمامی اسامی براساس حروف الفبا لیست شده اند. معنی و ریشه هر اسم نیز مقابل آن ذکر شده اند. اما در این روش، حوصله و زمان زیادی لازم است. به همین دلیل است که اکثر افراد از روش دوم، یعنی جستجوی اینترنتی و مراجعه به سایت های کودک و نوجوان استفاده می کنند.

در این روش، کافی است پدر یا مادر اسم مورد نظر خود را جستجو کنند تا با ریشه و معنی آن آشنا شوند. یا اگر قصد انتخاب اسم پسرونه محلی از یک قوم خاص را دارند می توانند با جستجوی همین کلمات به آن دسترسی یابند. سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com   با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، از جمله گزینه هایی است که می توان برای انتخاب اسم پسر جدید و یا اسم پسرونه محلی به آن مراجعه کرد. در سایت وولک، در کنار مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج کودکان در سایت قرار دارند، آموزش های رایگان و همچنین قصه های شب به صورت متن و تصویر، نیز برای سرگرمی و یادگیری کودکان نیز در دسترس قرار دارند. در واقع می توان گفت، سایت وولک به طور همزمان مخاطبین خود را تمامی اعضای خانواده یعنی پدر، مادر و کودکان قرار داده است. به همین دلیل است که انواع مختلف مطالب را می توان در این سایت پیدا کرد.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی کره زمین / نقاشی ویلچر

 

یکی از سرگرمی های محبوب و جذاب در بین کودکان، نقاشی کشیدن است و همین امر باعث شده است تا درمانگر ها و روانشناسان کودک از روش نقاشی کشیدن در جهت های متفاوتی استفاده کنند. نقاشی درمانی یکی از روش های روان درمانی است که تحقیقات نشان می دهد در دهه های اخیر تاثیرگذاری فوق العاده ای بر روی کودکان داشته است. یکی از کاربرد های نقاشی درمانی در درمان کودکان پرخاشگر یا افسرده است. به عنوان مثال اگر پسر بچه ای پرخاشگر دارید می توانید طرح نقاشی کره زمین را با او اجرا کنید و در حین کشیدن نقاشی کره زمین با او همصحبت شوید تا کودک بتوانند احساساتش را با شما درمیان بگذارد. زیرا یکی از ویژگی کودکان پرخاشگر این است که آنا نمی توانند احساسات خود را به راحتی بیان کنند بنابراین کشیدن نقاشی کره زمین یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری که توسط درمانگر پیشنهاد شود می تواند به فرزند شما در مسیر صحبت درباره ی نگرانی ها و احساساتش کمک کند.

کشیدن نقاشی ویلچر یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به فرزندان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی نیز کمک می کند. چرا که باعث افزایش و تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک شما می شود. به عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی ویلچر خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در او یعنی افزایش اعتماد به نفسش می شود.

همچنین زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی ویلچر یا هر نقاشی کودکانه دیگری است باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی ویلچر نزدیک شود. بنابراین در این مسیر ویژگی تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود و شخصیتی مستقل تر پیدا می کند. همین الان با آموزش نقاشی ویلچر به کودکان خود در وولک آنها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی کریسمس / https://www.voolak.com/

 

کشیدن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد. چرا که باعث بوجود آمدن ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود و یا ویژگی های مثبت شخصیتی آنها را تقویت می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی کریسمس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیتی را به تنهایی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و هنر نقاشی کریسمس خود را به اطرافیان خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما حتی می توانید با آویزان کردن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر فرزند خود به دیوار به تقویت هر چه بیشتر اعتماد به نفس او کمک کنید.

به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی کریسمس به کودکان خود آنها را با جشن کریسمس و رسم و رسومات آن آشنا کنید. به احتمال زیاد به دلیل این که نقاشی کریسمس اطلاعات جدیدی را به کودکان منتقل می کندف برای فرزند شما بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. از آن جایی که کودکان امروزی به سپری کردن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقمند هستند پدر و مادر ها باید با استفاده از ترفند های هوشمندانه مانند انتخاب یک طرح جذاب برای نقاشی، فرزندان خود را حتی برای ساعاتی از تجهیزات الکترونیکی دور کنند.

حتی اگر از نقاشی کریسمس کودک انتقاد کنید نیز باعث افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در کودک خود می شوید. حتی کشیدن نقاشی کریسمس به رشد جسمی کودک شما نیز کمک می کند. زمانی که کودک شما در حال ترسیم یا رنگ آمیزی نقاشی کریسمس خود است در واقع در حال ورزش کردن و تقویت عضلات دست خود نیز هست.  نقاشی های پرچالش و جذاب و جدید را می توانید در وولک برای فرزندان خود انتخاب کنید؛ کافی است به وبسایت وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی آفتاب پرست / نقاشی سرسره / وولک

 

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم اگر قصد آشنا کردن کودکان خود با حیوانات بیش تری را دارید می توانید از روش نقاشی استفاده کنید. به همین دلیل است که نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیرمستقیم برای کودکان محسوب می شود. کودکان معمولا از سن بسیار کم به حیوانات علاقمند هستند و با آن ها رابطه ی خوبی دارند. بنابراین طرح نقاشی آفتاب پرست می تواند برای کودک شما جذاب باشد. همچنین کشیدن نقاشی آفتاب پرست یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد جسمی کودک شما دارد. از جمله این فواید می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد.

تغییر و تحول در سبک زندگی افراد باعث شده است تا سرگرمی ها، بازی ها و فعالیت کودکان امروزی نیز دچار تغییراتی شود و علایق و سلایق کودکان تغییر کند. کودکان امروزی به سپری کردن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی، لپ تاپ ها و کامپیوتر ها علاقمند هستند و نسبت به قبل کمتر به کشیدن نقاشی سرسره یا ساختن کاردستی می پردازند. به همین دلیل است که پدر و مادر ها باید با استفاده از ترفند هایی هوشمندانه اشتیاق و تمایل فرزندانشان را به انجام اینگونه فعالیت ها و سرگرمی ها مانند نقاشی کشیدن افزایش دهند. نقاشی کشیدن یکی از راه های دور کردن کودکان حتی برای ساعاتی از دنیای دیجیتال و مجازی است. از آن جایی که کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقمند هستند. بنابراین با راه کار هایی ساده می توانید کودکان را به سمت نقاشی کشیدن جذب کنید. انتخاب یک طرح مناسب در اولین مرحله قرار دارد. پدر و مادر ها می توانند با انتخاب یک طرح مناسب و نزدیک به روحیات کودک خود او را به سمت نقاشی کشیدن تشویق کنند.

برای دیدن نقاشی های کودکانه متنوع و آموزشی برای کودکان میتوانید با محتواهایی که در وبسایت وولک هست، استفاده کنید. در وولک تعداد انبوهی از نقاشی ها و کاردستی ها وجود دارند، شعر و ها و آهنگ  و لالایی های متنوع و جذاب و آموزنده برای کودکان، و مقالات روانشناسی متعددی که به شما مادران و پدران عزیز کمک می کند تا فرزندان خود را راحت تر و بهتر تربیت کنید، همه در وولک هستند و به راحتی میتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید!



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی گنجشک / نقاشی پلنگ صورتی / وولک

 

نقاشی گنجشک یکی از بهترین نقاشی هایی است که کودئک می تواند آن را بکشد. نقاشی گنجشک از جمله نقاشی هایی است که می توان در آن از رنگ های متفاوت و جذاب استفاده کرد. نقاشی گنجشک به سادگی کشیده می شود و نتیجه نهایی آن بسیار جذاب و زیبا است. از جمله نقاشی های کودکانه ای است که می توان در مدرسه و مهد کودک نیز ان را اموزش داد و در نهایت از کودکان بخواهید آن را برای شما بکشند. کودکان با کشیدن نقاشی گنجشک می توانند از برخی آموزش حیوانات و پرندگان بهره مند شوند و بهترین ها را نقاشی کنند و یا زمان ورود به مدرسه اطلاعات بیشتری به نسبت همسالان خود داشته باشند.

برای تماشای ویدئوی نقاشی گنجشک در وولک می توانید از همین صفحه وارد شوید یا به بخش نقاشی ها وارد شده و همه نقاشی ها را دریافت کنید. تماشای نقاشی گنجشک در وولک به صورت رایگان و انلاین است و نیاز به کلاس نقاشی در این سایت از بین رفته پس با داشتن ویدئوهای نقاشی در این سایت دیگر نیازی به کلاس نقاشی برای کودکان وجود ندارد. با کمترین هزینه بهترین نقاشی ها را می توان در وولک تماشا کرد و یاد گرفت. با ما همراه باشید تا نقاشی گنجشک را به صورت انلاین در وولک تماشا کنید و به کودک خود به راحتی آموزش دهید. نقاشی علاوه بر جنبه آموزشی، جنبه سرگرمی نیز دارد.

کشیدن نقاشی پلنگ صورتی برای کودکان می تواند باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس ان ها شود و استعداد آن ها را شکوفا کند. برای اینکه به راحتی بتوانند هنری از خود نشان دهند می توانید نقاشی را کشیده و به او آموزش دهید که چگونه آن را رنگ آمیزی کند یا چگونه یک نقاشی پلنگ صورتی بکشد. برای کشیدن نقاشی پلنگ صورتی می توانید ویدئوی نقاشی پلنگ صورتی را از وولک دریافت و تماشا کنید. کودکان اهمیت و ارزش بالایی در زندگی دارند و با راهنمایی آن ها و نشان دادن مسیر درست به ان ها می توانید درست ترین و بهترین تربیت را برای آن ها زا عملی کنید. کار با کودکان و تربیت درست آن ها در این جاخمعه کار سختی است و سرگرم نگهدشاتن ان ها بسیار سخت تر. نقاشی پلنگ صورتی می تواند سرگرمی مناسبی برای کودکان باشد.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

فیلم کاردستی ساده
نقاشی زیبا آسان
وولک

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است میتوانید از فیلم کاردستی ساده در سایت وولک استفاده کنید.

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .برای ایده گرفتن کودکان سایت وولک بسیار مناسب است.
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی زیبا آسان می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .

 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

فیلم کاردستی آسان در خانه
نقاشی کودکانه زیبا
وولک

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .
در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی ساده کودکانه، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.

راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی کودکانه زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند؛ یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند؛ البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد. بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید. نقاشی های سایت وولک و ویدیوهای اموزشی آن نمونه های خوبی برای یادگیری هستند.

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی آسان در خانه می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کار دستی
آموزش نقاشی به کودکان
وولک

 

 

یکی از فواید نثاشی افزایش تمرکز است. به همین دلیل است که آموزش نقاشی به کودکان اهمیت زیادی دارد کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .

دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند. به همبن دلبیل که سایت وولک که مخصوص رشد بچه هاست نقاشی را به صفحات خود اضافه کرده است.

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کار دستیاست . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی ساده
عکس نقاشی
وولک

 

بهترین شیوه ها برای انتخاب سایت کودک

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ، سایت مناسب آنها را پیداکنید؟

رشد خلاقیت

کاردستی سادهخلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی / آموزش نقاشی ساده و زیبا https://www.voolak.com/

 

 

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ یکی از فواید مهم دیدن ویدیو های آموزش نقاشی ساده و زیبا

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند. برای خواندن ادامه این دیدگاه و سایر فواید نقاشی به سیات وولک به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

فیلم کاردستی
آموزش نقاشی
https://www.voolak.com/

 

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

 آموزش نقاشیکودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

 

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد اما سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ یک سایت مناسب و مطمئن است.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی لک لک / نقاشی جغد    https://www.voolak.com/

 

 

یک سایت خوب برای کودک که بتواند دوست همیشگی کودک باشد و مرتبا به روز شود، محتوای آن کارشناسی شده و مناسب کودک باشد و بتوان از بد آموز نبودن آن اطمینان خاطر داشت. خوشبختانه چنین سایت هایی وجود دارند. یکی از آنها و شاید بهترینی که من شناختم وولک است برای دیدن این سایت به آدرس https://www.voolak.com/ بروید.

در این سایت نقاشی های زیادی که موضوع بحث ماست هم وجود دارد. کودکان از سن بسیار کم علاقه ی ذاتی به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن بر روی کاغذ دارند. از آن جایی که نقاشی کشیدن فواید بسیار زیاد جسمی و روحی بر کودکان دارد، پدر و مادرها با روش های ساده می توانند فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنند. یکی از راه های تشویق کودکان به نقاشی کشیدن انتخاب طرح های جذاب برای کودکان است. نقاشی لک لک یکی از طرح هایی است که اغلب برای کودکان جذاب و دوست داشتنی خواهد بود زیرا بچه ها از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند.

اگر شما طرحی جذاب مانند نقاشی لک لک را برای کودک خود انتخاب کنید، در واقع در مرحله ی اول توجه فرزندتان را به نقاشی جلب کرده اید. سپس با روش های جذاب می توانید کودک را برای کشیدن نقاشی لک لک تشویق کنید. هنگامی که کودک شروع به کشیدن نقاشی می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی لک لک را در ذهن خود تصور می کند و این امر باعث تقویت قدرت تصویرسازی و قدرت تخیل او می شود. سپس روش ترسیم را در ذهن خود انتخاب می کند و در این مرحله قدرت تصمیم گیری در فرزند شما افزایش می یابد

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های کودکانه است که بچه ها از سن بسیار کم به آن علاقه دارند. کشیدن نقاشی جغد یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید عاطفی و جسمی بسیار زیادی برای کودکان دارد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی جغد می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت تخیل و خیال پردازی کودک می شود. اگر کودک قدرت خیال پردازی بالایی داشته باشد هوش او نیز تقویت می شود. بنابراین انجام کار ساده ای مانند کشیدن نقاشی جغد باعث تقویت و افزایش هوش فرزند شما می شود.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی پرنده / نقاشی پلیس   https://www.voolak.com/

 

اگر قصد آشنا کردن کودکان با انواع حیوانات را دارید می توانید از نقاشی پرنده به عنوان راهی غیرمستقیم برای آموزش به فرزند خود استفاده کنید. راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان یعنی راه و روش هایی که با بازی و سرگرمی همراه باشند بیش ترین اثر گذاری را بر روی کودکان دارند. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی پرنده است به او اطلاعات اضافه ای درباره ی پرندگان نیز بدهید.

به عنوان مثال می توانید در حین انجام نقاشی پرنده برای او شعر های کودکانه ی درباره ی پرندگان را پخش کنید و از این طریق اطلاعات عمومی فرزند خود را تنها با کمک کشیدن نقاشی پرنده و شعر های کودکانه ی جذاب بالاتر ببرید. همچنین کشیدن نقاشی پرنده یا طرح های نقاشی کودکانه ی فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی کودکان دارند. کودکان هنگام کشیدن نقاشی پرنده باید رنگ و روش ترسیم را انتخاب کنند و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در آن ها می شود.

نقاشی پلیس می تواند طرحی بسیار آموزنده برای فرزندان شما باشد. شما می توانید با آموزش نقاشی پلیس به کودکان آن ها را با بازی و سرگرمی جذابی مانند نقاشی کشیدن، با شغل پلیس آشنا کنید. می توانید زمانی که کودکتان در حال کشیدن نقاشی پلیس است، به خواندن شعر های درمورد پلیس یا روایت داستان ها و قصه های مربوط به این شغل بپردازید تا فرزندتان بیشتر با این شغل اشنا شود. در سایت وولک قصه ها و نقاشی های زیادی وجود دارد که بسیار برای کودک آموزنده است. همچنین لالایی ها و کاردستی های ساده. برای دیدن این سرگرمی های سالم کودک به سایت https://www.voolak.com/  سری بزنید.

از طرفی دیگر نقاشی پلیس می تواند طرحی جذاب برای  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زیرا که اکثر مواقع شغل پلیس و پلیس بازی برای کودکان بسیار هیجان انگیز و جذاب است بنابراین تمایل آن ها به کشیدن نقاشی پلیس می تواند بیشتر از سایر طرح های کودکانه باشد. اگر طرحی جذاب و مطابق سلایق کودک خود برای او انتخاب کنید می توانید علاقه ی غریزی کودکان به نقاشی کشیدن را افزایش دهید. همچنین می توانید خودتان نیز به کشیدن نقاشی پلیس با کودک خود بپردازید زیرا اکثر بچه ها به انجام فعالیت ها و کار ها و بازی های گروهی بیش تر از انجام بازی ها و سرگرمی های فردی علاقه نشان می دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی سونیک
نقاشی ضبط صوت
وولک

طرح نقاشی سونیک کارکتری جذاب برای دختر بچه ها و پسر بچه ها است. بنابراین نقاشی سونیک نیز می تواند برای کودکان شما بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد و یکی از راهکار هایی که می توانید کودکان خود را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید انتخاب یک طرح مناسب و مطابق با سلایق کودکتان است. بنابراین باید با سلایق و علایق کودکان خود آشنا باشید تا بتوانید طرحی مناسب برای آن ها انتخاب کنید.

کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی سونیک را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی سونیک یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی سونیک برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است به همین دلیل است که کارشناسان سایت وولک نقاشی های ساده و کاربردی را در این سایت قرار داده اند.

به همین دلیل است که درمانگران و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی دقیق نقاشی های کودکان می توانید به اطلاعات زیادی درباره ی ویژگی های شخصیتی پنهان و استعداد های پنهان آن ها دست پیدا کنید. روانشناسان امروزه از روش نقاشی درمانی به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راه و روش های نوین در علم روان درمانی نام می برند. شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی ضبط صوت کودکان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید.

طرح نقاشی ضبط صوت می تواند طرحی جذاب برای کودکان شما باشد چرا که کودکان به طور غریزی کنجکاو هستند و فعالیت هایی که به آن ها در مسیر شناخت محیط اطرافشان کمک می کند برایشان جذاب خواهد بود. کودک شما با کشیدن نقاشی ضبط صوت با شی یا اشیا جدیدی آشنا می شود و این امر برای او بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی ضبط صوت خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رساند است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما با آموزش طرح های نقاشی جذاب کودکانه مانند نقاشی ضبط صوت می توانید فرزندان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها تقویت کنید و افزایش دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی حباب
نقاشی کریستال
وولک

 

 

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی حباب باید طرح نهایی نقاشی حباب را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی حباب با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی حباب خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی حباب او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی حباب به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک معتقدند که با بررسی نقاشی های کودکان می توان به بسیاری از ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها دست یافت. به همین علت است که سایت وولک همواره بچه ها را به کشیدن نقاشی تشویق میکند. برای این که کودکان خود را از فواید نقاشی کودکانه کشیدن بهره مند کنید باید تمایل و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید. چرا که کودکان امروزی به بازی های دیجیتال و کامپیوتری و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقه ی بیشتری دارند. برای این که تمایل کودکان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کند باید طرحی جذاب و نزدیک به روحیات آن ها انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی کریستال کودکانه می تواند برای دختر بچه ها بسیار جذاب باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر اسلامی / اسم پسرونه ترکی / وولک

 

انتخاب اسم برای هر پدر و مادری کاری شیرین است. گشت و گزار در دنیای اسامی مختلف و تصور اینکه کودک خود را با آن نام خطاب می کنند، می تواند باعث ذوق و شوق فراوانی برای پدران و مادران شود. اما این فعالیت شیرین و جذاب، دارای سختی های خود نیز می باشد. اگر پدر و مادر هر دو از یک قومیت باشند انتخاب یک اسم با توجه به قومیت و گویش آنها کاری بسیار راحت تر خواهد بود. زیرا دایره جستجوی آنها کوچک تر می شود. به عنوان مثال یک زوج ترک زبان، برای انتخاب یک اسم پسرونه ترکی بسیار زودتر از از زوجی که یکی از آنها ترک زبان و دیگری کرد زبان است، به تفاهم می رسند. با توجه به وجود وصلت هایی که در میان قومیت های مختلف صورت گرفته است، امروزه بسیاری از خانواده ها دارای چندین قومیت می باشند. بنابراین انتخاب اسم نیز ممکن است کاری دشوار و چالش بر انگیز تبدیل شود.

یکی از امن ترین گزینه ها برای انتخاب اسم در خانواده های چند قومیتی، استفاده از اسامی مذهبی می باشد. انتخاب یک اسم دخترانه اسلامی یا پسرانه مذهبی که هر دو پدر و مادر و حتی دیگر اعضای خانواده با آن موافق باشند کاری به نسبت راحت تر خواهد بود. اسامی اسلامی نیز به دلیل معنای عمیق و زیبایی طنینی که دارند، همواره جزو اسامی پر طرفدار و محبوب در میان پدران و مادران ایرانی بوده اند.

کودکان تنها به نام و نشان نیاز ندارند. نیازهای کودکان هر روز در حال افزایش می باشند. با توجه به رشد و تکامل کودک، نیازهای او نیز روز به روز در حال تغییر می باشد. به همین دلیل است که پدران و مادران باید سعی کنند اطلاعات خود را به روز نگه دارند. برای آشنایی با مشکلات و مسائل رایجی و یا نا آشنایی که ممکن است کودکان در طی مراحل مختلف رشد خود با آن ها مواجه شوند، پدران و مادران می توانند از مطالب مفیدی که در سایت وولک وجود دارند، بهره ببرند. مطالب پزشکی مفید و مستندی که در مورد نحوه مدیریت، کنترل و یا روش های مختلف درمان یک بیماری یا اختلال، راهنمایی هایی فراوانی به والدین می کند.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دخترانه  / اسم پسر به روز / voolak.com

 

هر پدر و مادری دوست دارند بهترین ها را برای کودک خود انتخاب کنند. این بهترین های می تواند شامل بهترین اسباب بازی، بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق، بهترین مهد کودک و ... شوند. اما پیش از تمامی این مسائل، پدران و مادران باید برای کودک خود اسم انتخاب کنند. انتخاب اسم برای کودک هنوز به دنیا نیامده، می تواند در عین اینکه فعالیتی سرگرم کننده و جالب باشد، از بسیاری جهات سخت و دشوار نیز شود. گستردگی دنیای اسامی، اختلاف سلیقه ها و بسیاری مسائل جانبی دیگر ممکن است پدران و مادران برای انتخاب یک اسم پسرانه یا اسم دخترانه برای کودک خود به تفاهم نرسند. به همین دلیل است که برای راحتی کار خود، به سمت روش های کمکی می روند.

این روش های کمکی که به آن اشاره کردیم، می تواند شامل روش های مختلفی شوند. یک روش که سنتی ترین روش ممکن نیز می باشد، مشورت و هم فکری گرفتن از اطرافیان و دوستان می باشد. مسلما بسیاری از اقوام و آشنایان نیز همانند پدر و مادر ذوق و شوق اضافه شدن عضوی جدید به خانواده را دارند. آنها نیز با اظهار نظرات خود در رابطه با جدیدترین اسامی دختر و یا بهترین اسم پسر به روز که به گوششان رسیده است، سعی می کنند تا به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، هم فکری لازم را بدهند.

یک راه دیگر را می توان استفاده از کتاب های اسم و یا الهام گرفتن از شخصیت های داستان های مورد علاقه پدر و مادر دانست. کتاب های اسم با داشتن معانی و همچنین ریشه اسامی کار پدر و مادر را بسیار راحت خواهند کرد. گذاشتن اسم کاراکتر مورد علاقه پدر و مادر که در فیلم یا کتاب آن را دیده اند نیز یک روش دیگر برای انتخاب اسم کودکان است.

اما سریع ترین روش که راحت ترین نیز می باشد، استفاده از سایت های کودک و نوجوان است. در اکثر سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، مطالب آموزنده و مفیدی قرار دارند که می توانند به والدین کمک های فراوانی کنند. علاوه بر این گونه مطالب، دسترسی به اسامی و همچنین آشنایی با معانی مختلف آنها نیز بسیار راحت تر از گذشته شده است. یکی از این سایت ها که می توان از مطالب آن استفاده کرد، سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com/  است.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر ایرانی / اسم پسرانه پر طرفدار / voolak.com

 

پیش از انتخاب بهترین پزشک کودک، بهترین دندانپزشک کودک و حتی بهترین دکوراسیون اتاق کودک، پدران و مادران باید برای کودک خود یک اسم انتخاب کنند. دنیای اسامی ایرانی بسیار گسترده است. آشنایی با معانی و ریشه اسامی کار سختی است. هنگام انتخاب اسم دختر ایرانی و یا یک اسم پسرانه پر طرفدار، تمامی اعضای خانواده و حتی دوستان و آشنایان سعی می کنند اسامی مختلفی که می شناسند را به پدران و مادرانی که منتظر تولد کودک خود هستند، معرفی کنند. آشنایی با ریشه و معانی مختلف اسامی کار دشواری است که به طور حتم همگان با آن آشنایی ندارند. به همین دلیل است که راه های مختلفی برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین روش های انتخاب اسم، استفاده از کتابچه های اسامی می باشد. در این کتابچه ها اسامی براساس حروف الفبا لیست شده و پدران و مادران می توانند با خواندن آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز بشناسند. اما استفاده از کتابچه ها یک عیب و سختی دارد، و آن این است که کاری زمان بر و وقت گیر می باشد. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتابچه برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما مزیت استفاده از این راه، آشنایی با اسامی بیشتر می باشد. برای پدران و مادرانی که تنها به دنبال یافتن معنی یا ریشه یک اسم هستند یک راه ساده تر نیز وجود دارد.

ساده ترین و راحت ترین راه برای انتخاب اسم دختر ایرانی و یا آشنایی با اسامی دخترانه پر طرفدار یا اسم پسرانه پر طرفدار، استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک فعالیت می کنند. یکی از سایت هایی که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، یک سایت با مطالب متعدد در رابطه با کودک و مسائل مرتبط با آن ها می باشد. والدین می توانند با مراجعه به سایت وولک، به مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعدد برای کودکان خود دسترسی پیدا کنند. تمامی این آموزش ها و مطالب به طور رایگان در اختیار والدین و کودکان قرار می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر کردی / اسم پسرانه ترکی / وولک

 

انتخاب اسم برای هر پدر و مادری در عین لذت بخش بودن، یکی از دشوار ترین و چالش برانگیز ترین کار هایی است که باید پیش از تولد کودک خود، آن را انجام دهند. اسامی زیبا و جذاب مختلفی وجود دارد که کار را برای هر پدر و مادری بسیار دشوارتر می کند. ایران نیز یک کشور چند قومیتی است که هر قومیت نیز اسامی خاص خود را دارند. مسلما هر پدر و مادری دوست دارند کودک آن ها یک اسم با ریشه و اصل قومیت خود داشته باشد. اسامی قومیتی هر کدام زیبایی و گیرایی خود را برای افراد آن قومیت دارند. به عنوان مثال یک اسم پسر کردی برای آن اقوام کرد کشور، جذابیت بیشتری نسبت به یک اسم پسرانه ترکی دارد. همین امر برای افراد ترک زبان صدق می کند که انتخاب اسم پسرانه ترکی را به انتخاب اسم پسرانه از یک قومیت دیگر ترجیح می دهند. روش های متعددی برای آشنایی با اسامی قومیت های مختلف و همچنین معانی آنها وجود دارد. پرسیدن از افراد آن قومیت و یا جستجوی آنلاین را می توان راحت ترین و ساده ترین این راه ها دانست. مسلما همه ما افرادی از قومیت های مختلف در اطراف خود نداریم، در نتیجه سریع ترین راه ممکن می تواند جستجوی آنلاین باشد که از هر نقطه از کشور و در هر زمان امکان پذیر می باشد. با یک جستجوی ساده برای یافتن یک اسم پسر کردی و یا اسم پسرانه ترکی با کلی اسامی مختلف و همچنین معانی آن ها مواجه خواهید شد که کار انتخاب را هم آسان تر و هم ممکن است دشوارتر کند. آسان تر از آن جهت که اسامی مختلف زیادی  پیش روی شما قرار دارد، و دشوار تر از این جهت که گزینه های بیشتر ممکن است باعث گیج شدن برای انتخاب تنها یک اسم از میان آن همه اسم زیبا، شود!

سایت وولک می تواند در انتخاب اسم به پدران و مادران کمک های فراوانی کند. سایت وولک با چندین سال تجربه فعالیت در حیطه کودک و نوجوان، نه تنها می تواند در انتخاب اسم به پدران و مادران کمک های فراوانی کند، بلکه می تواند در رابطه با مسائل و مشکلات مختلف دوره کودکی نیز راهنمایی و مشاوره های مختلفی به پدران و مادرانی که با آن مشکلات مواجه هستند، انجام دهد. سایت وولک در کنار مطالبی که برای والدین قرار می دهد، آموزش های مختلف و مفیدی نیز برای ارتقای مهارت های کودکان و همچنین سرگرمی آنها دارد که والدین می توانند متناسب با سلیقه کودک خود یکی از آن ها را انتخاب و به کودک خود آموزش دهند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسرانه شمالی / اسم پسرانه کردی / voolak.com

 

ایران کشوری است متشکل از قومیت های مختلف که در سراسر کشور پخش شده اند. در بخش جنوب ایران اقوام بلوچ و بندری و عرب ، قسمت های غربی اکثرا کرد و لر و ترک و در قسمت های شمالی نیز اقوام شمالی که اکثر در استان های گیلان و مازندران متمرکز شده اند ، زندگی می کنند. با توجه به چند قومیتی بودن کشور ایران ، مسلما وصلت هایی نیز در میان این اقوام صورت گرفته است. همانطور که امروزه شاهد هستیم بسیاری از خانواده های ایرانی را پدران و مادرانی از قومیت های مختلف تشکیل می دهند. در نتیجه کودکان آنها چند قومیتی خواهند بود. در همچین خانواده هایی انتخاب اسم برای کودکان ممکن است کمی دشوارتر از همیشه باشد. زیرا هر پدر و مادری مایل است از قوم خود برای کودک اسم انتخاب کند. یک پدر شمالی ترجیح می دهد برای پسر هنوز متولد نشده خود یک اسم پسرانه شمالی انتخاب کند. از سوی دیگر ، مادر کرد آن فرزند اسم پسرانه کردی را بر هر اسم دیگری ترجیح می دهد. این اختلاف نظراتی که بین پدران و مادران پیش می آید باعث می شود که گاهی کودکان این خانواده های چند قومیتی ، دارای چند اسم مختلف شوند. تنها بدین ترتیب است که کودک می تواند هم یک اسم پسرانه کردی داشته باشد و هم یک اسم پسرانه شمالی!

سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com ، از جمله سایت هایی است که تجربه زیادی در زمینه فعالیت در حیطه کودک و نوجوان دارد. مطالبی همراه با آموزش های متنوع و مفید برای کودکان و همچنین پدران و مادران آنها قرار داده است. کودکان می توانند از آموزش هایی که در حیطه نقاشی و کار دستی تهیه شده اند برای ارتقا و گسترش مهارت های خود استفاده کنند. بسیاری از کودکان نیز هنگام تمرین کردن طبق این آموزش ها متوجه می شوند که در ساخت یکی از صنایع دستی و یا نقاشی کشیدن دارای استعداد هستند و در آینده به طور جدی تری این رشته را دنبال خواهند کرد. علاوه بر کودکان ، سایت وولک برای پدران و مادران نیز مطالب مفیدی آماده کرده است. هر کودک در دوره رشد و تکامل خود با مشکلات و اختلالات فراوانی مواجه می شود. از آنجایی که بدن هر کودک با دیگری متفاوت است ، راهکارها و مدیریت این مشکلات نیز متفاوت خواهد بود. سایت وولک با تهیه مطالب پزشکی معتبر سعی کرده است تا تمامی ابعاد این گونه مشکلات را پوشش دهی کند.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر ایرانی / اسم دخترانه محبوب / وولک

 

به طور حتم بسیاری از پدران و مادران در دوره کودکی خود تصور دورانی که خود پدر یا مادر می شوند را داشته اند. در این تصورات نیز اسامی مختلفی برای کودکان خود انتخاب کرده اند. کودکان در بازی های دنیای بچگی خود ممکن است یک اسم پسر ایرانی و یا یک اسم دخترانه محبوب که در اون دوران طرفداران خاص خود را داشته است برای کودکان تخیلی خود در بازی انتخاب کنند. اما مسلما در دوره بزرگسالی این اسامی تغییر می کنند. زیرا آنگاه باید نظر همسر خود را نیز بدانند. اما به طول کلی ، پیش از تصمیم گیری برای اسم کودک باید منتظر تعیین جنسیت کودک ماند. زیرا اگر جنسیت کودک مشخص نشود، پدر و مادر مجبور هستند که از میان اسم پسر ایرانی و اسم دخترانه محبوب به طور همزمان فکر کرده و انتخاب کنند. انتخاب اسم پسر ایرانی و یا انتخاب یک اسم دخترانه محبوب برای کودکی که هنوز به دنیا نیامده، یکی از شیرین ترین بخش های والدین شدن است. اما حتی این بخش شیرین نیز دارای سختی ها و چالش های خود می باشد. زیرا اسم کودک چیزی است که کودک باید تا آخر عمر با آن زندگی کند و نحوی نشان دهنده هویت کودک است. به همین دلیل است که انتخاب یک اسم پسر ایرانی یا یک اسم دخترانه محبوب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سایت وولک ، با چندین سال تجربه فعالیت در عرصه کودک و نوجوان از جمله سایت هایی است که از بسیاری جهات می تواند به خانواده ها و والدین کمک های بسیاری کند. سایت وولک، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات و اختلالات رایج و مزمن کودکان و نوجوانان که برای کمک به والدین در سایت قرار گرفته شده اند، دارای مطالبی مخصوص برای کودکان و نوجوانان در تمامی رده های سنی نیز می باشد. از جمله مطالبی که کودکان می توانند با مطالعه و عمل کردن طبق آنها مهارت های خود را افزایش دهند، آموزش هایی همانند آموزش نقاشی و یا ساخت انواع کار دستی می باشد. علاوه بر تمامی این آموزش های مفید و موثر که همگی به صورت رایگان نیز در اختیار کودکان قرار می گیرد، سایت وولک برای سرگرمی کودکان نیز از بخش هایی همانند قصه شبانه نیز استفاده کرده است. قصه شب کودکان در سایت وولک به صورت تصویری و متنی قرار داده می شود و پدر و مادر می توانند در طول روز برای سرگرم کردن کودک از قسمت تصویری و در شب هنگام برای خواباندن کودک با خواندن متن آن ، از این بخش استفاده کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی میمون
نقاشی خوک
وولک

 

میمون ها حیواناتی هستند که شباهت بسیار زیادی به انسان ها دارند و معمولا در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی در مدرسه قبل از این که کودکان را با بدن انسان آشنا کنند به آشنایی کودکان با حیوانات می پردازند تا کودکان رفته رفته با این چرخه ی زیستی آشنا شوند. اما بهتر است بدانید که تحقیقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک و روان درمانی نشان داده است که آموزش های غیر مستقیمی که با بازی و تفریح و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند و درمانگران معتقد هستند که کودکان در دوره ی کودکی خود باید بیشتر به بازی و تفریح بپردازند تا آموزش های سخت و طاقت فرسا. برای دستیابی به نمونه های تصویری از نقاشی های ساده برای کودکان خصوصا مثل نقاشی حیات وحش میتونید به سایت وولک سری بزنید.

بنابراین آموزش هایی که با سرگرمی و تفریح ترکیب شده اند بهترین روش برای انتقال اطلاعات عمومی به کودکان هستند. به عنوان مثال پدر و مادر ها می توانند از نقاشی میمون برای آشنا کردن فرزندان خود با این حیوان بامزه و دوست داشتنی بپردازن

برای این که کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید علاقه و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن تقویت کنید. برای این که تمایل کودکتان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کنید در ابتدا باید طرح و ایده ی جذابی که با علایق و سلایق کودک شما همخوانی داشته باشید و با روحیه ی او سازگار باشد به کودک نشان دهید.

به عنوان مثال دختربچه ها اکثرا به رنگ صورتی علاقمند هستند ازین رو طرح نقاشی خوک صورتی رنگ می تواند برای آن ها چشم نواز و هیجان انگیز باشد. از این طریق شما با آموزش غیر مستقیم می توانید کودک خود را با نقاشی خوک با حیوان خوک آشنا کنید و رفته رفته فرزندتان را با انواع حیوانات آشنا کنید. ثابت شده است که آموزش های غیر مستقیمی که با بازی و سرگرمی همراه اند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. همچنین نقاشی خوک می تواند به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک کند زیرا زمانی که کودک نقاشی خوک خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود. اگر کودکان به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشند، در بزرگسالی اختلالات متفاوتی در شخصیت آن ها بروز خواهد کرد. بنابراین با آموزش نقاشی خوک به فرزندتان شخصیت بهتری را در او پرورش دهید!



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

كاردستي
نقاشی زیبا
https://www.voolak.com/

 

تاثیر ساخت کاردستی زیبا در توانمندی های کودک

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

نقاشی زیباو ساده  کودکانه پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود. در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ نمونه های زیادی از کاردستی و نقاشی وجود دارد، این نمونه ها ساده و قابل  انجام است.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی خلاقانه
فیلم نقاشی
وولک

 

 

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد. سایر فواید و نکات مربوط به نقاشی را میتوانید در وبسایت وولک ببینید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی دامن / نقاشی اسب آبی / وولک

 

برای کشیدن نقاشی ساده دامن به هیچ عنوان نیاز نیست که به کودک کمک کنید. می توانید نقاشی دامن را به راحتی به کودک بیاموزید و بگذارید آن را به تنهایی بکشد. کشیدن نقاشی دامن هم برای کودک سرگرمی است و هم می تواند نشاط و شادی و اعتماد به نفس او را افزایش دهد. برای کشیدن نقاشی دامن که کاملا ساده و راخت است می توانید از طرح ها و رنگ های مختلف و دلخواه خودتان استفاده کنید. با ما همراه باشید تا نقاشی دامن را باهم تماشا کنیم.

از آنجایی که برای کلاس های نقاشی هزینه زیادی می شود راه های کم هزینه تری هم وجود دارد که بتوان نقاشی های مختلف را یاد گرفت. یکی از این نقاشی ها که به آن پرداخته ایم و به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است، نقاشی دامن می باشد. نقاشی دامن که به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است به صورت کاملا رایگان قابل دریافت می باشد و مرحله به مرحله نکات نقاشی در ویدئوی موجود می باشد. یکی از راه هایی که کودک می تواند به راحتی نقاشی را بکشد، تقلید یا الگو برداری از  والدین است یعنی ابتدا والدین نقاشی را کشیده و سپس آن را به کودک یاد دهند.

برای کشیدن نقاشی اسب آبی بهتر است با مراجعه به ویدئوی های موجود در وولک آن را بکشید. ویدئوی نقاشی اسب ابی در وولک کاملا رایگان است و می توانید با مراجعه به این ویدئو ها و تصاویر نقاشی اسب آبی به راحتی آن ها را بکشید. کشیدن نقاشی یکی از کار هایی است که کودکان را شاد می کند و به آن ها انرژی می دهد. با کشیدن نقاشی اسب آبی همراه با وولک به راحتی می توانید از هزینه های گزاف کلاس های خارج از خانه راحت شوید. برای اینکه کودکتان خلاقیت و استعداد خود را به نمایش بگذارد و استعداد هایش شکوفا شود، می توانید به ویدئوهای نقاشی در سایت وولک سری بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم لاکچری / اسم دختر فارسی / وولک

 

هزاران هزار اسم دختر فارسی وجود دارد که می توان از میان آنها یکی را برای کودک خود انتخاب کنید. اما هر چقدر تعداد انتخاب های مقابل شما بیشتر شود، باعث سردرگمی و گیجی بیشتر نیز می شود. در برخی موارد برای کسانی که نمی توانند از میان اسامی یکی را انتخاب کنند، گزینه استفاده از اسامی ترکیبی نیز وجود دارد. در این حالت پدر و مادر می توانند هر کدام یک اسم دختر فارسی را برداشته و با یک اسم لاکچری دخترانه جدید ترکیب کنند. در این حالت می توان یک حالت امروزی و سنتی به اسم کودک داد. مخصوصا با روند افزایش محبوبیت اسامی جدید و لاکچری در میان پدران و مادران، این کار می تواند در کنار نگه داشتن سنت ها، یک حالت امروزی نیز به اسم و هویت کودک بدهد.

اما هر اسم لاکچری و یا اسم دختر فارسی را نمی توان برای کودک خود انتخاب کرد. برای آشنایی با اسامی و معانی آنها، راه های متعددی پیش روی پدران و مادران، وجود دارد. یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین روش ها برای انتخاب اسم، استفاده از کتاب های اسم و معنی آنها می باشد. این روش در عین کامل و جامع بودن، روشی بسیار وقت گیر است که پدران و مادران باید با صبر و حوصله زیادی به مطالعه آن بپردازند.

اما از سوی دیگر، سریع ترین و راحت ترین راه ممکن برای انتخاب اسم لاکچری از میان هزاران اسم دختر فارسی، استفاده از مطالب سایت های آنلاین و جستجو در اینترنت می باشد. سایت های متعددی وجود دارند که در زمینه کودک و نوجوان مشغول به فعالیت هستند که می توان از مطالب آن در زمینه های مختلف استفاده کرد. یکی از این سایت هایی که می توانند در این زمینه به پدران و مادران کمک کنند، سایت وولک می باشد. سایت وولک، یک سایت آموزشی،خدماتی و گاهی پزشکی است که اطلاعات و مطالب مفیدی در اختیار پدران و مادران قرار می دهد. مطالب آموزنده پزشکی و راهنمایی هایی در رابطه با مدیریت و مشکلاتی که کودک در طول مراحل رشد با آنها مواجه می شود، برای والدین و آموزش های رایگان ساخت صنایع دستی و یا طراحی و نقاشی برای کودکان از جمله مطالبی هستند که در سایت وولک پیدا می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آهنگ بچه گانه فارسی / voolak

 

یکی از راه های ارتباط با فرزند در دوران جنینی گوش دادن به شعر کودکانه است . اما باید بدانید صدای زیاد موجب ترسیدن کودک شما می گردد و شاید خطراتی را به همراه داشته باشد شما می توانید با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام و آرام با ا ارتباط بر قرار کنید و یا اگر می خواهید کلیپ آهنگ کودکانه ببینید یا گوش دهید صدای آن را کم کنید تا آزاری به کودکتان نرسد . گوش دادن به ترانه کودکانه فارسی باعث می شود در دوران کودکی کلمات را به راحتی متوجه شوند . در دوران نوزادی نیز به دانلود ترانه کودکانه بپردازید تا هم او را با کلمات آشنا کنید هم موجب آرامش او شوید و هم بتوانید با شعر کودکانه صوتی با او ارتباط برقرار کنید.

تاثیر شعر و آهنگ بچه گانه فارسی بر روی فرزند شما در سنین مختلف متفاوت است. کودک شما حتی زمانی که در رحم مادر بود نیز قادر به شنیدن صدای شما بود. خواندن آهنگ کودکانه قشنگ با صدای بلند برای نوزاد تازه متولد شده نیز تاثیراتی دارد. شما از زمان تولد فرزند خود می توانید شروع به خواندن ترانه کودکانه زیبا برای او کنید؛ چرا که شنیدن صدای مادر به فرزند شما آرامش را منتقل می کند و بی شک شنیدن صدای مادر در حالی که متن شعر کودکانه را می خواند برای کودک شما بسیار لذت بخش است.

از حدود سه ماهگی: قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.

برای شنیدن آهنگ های و شعر های کودکانه جذاب و فارسی می توانید به وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه کنید و در آن جا به تمامی سرگرمی های مورد نیاز برای روح و جسم کودک خود دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آهنگ کودکانه شاد فارسی
https://www.voolak.com

 

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد.

یکم سایت کودک خوب که میتوانید به آن سر بزنید به آدرس https://www.voolak.com میباشد. با گشت و گذار در این سایت خواهید دید  کهصفحات متعددی در خصوص قصه و آهنگ و نقاشی و کاردستی دارد. همه این صفحات از نظر محتوا کارشناسی شده هستند و بسیار برای کودک مفید اند. شما نباید از ترس بد آموزی به طور کلی فضای مجازی را برای کودکان ممنوع کنید چذا که او را از یادگیری در دنیایی بزرگ محروم میکنید بلکه باید هوشمندانه تر عمل کنید و به کودک اجازه گشتن در محیط های مجازی متناسب با سنش بدهید و محیط های آموزنده را پیدا و به او معرفی کنید. به عنوانه مثال نباید به طور کلی او را از آهنگ گوش دادن محروم کنید. بلکه باید آهنگ های کودکانه متناسب با سن او را پیدا کنید. درگیری کودک با هر تجربه ای محتوای آن برای سنش باشد برای او مفید است و عملکرد ذهن او را تقویت میکند. مثلا آهنگ کودکانه شاد فارسی زیادی وجود دارند که کودک میتواند انها را ببنید و لذت ببرد.

خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .
خواندن آهنگ های شاد کودکانه می تواند باعث وضوح بیشتر صدای کودک شود و در نهایت با کلام خود می تواند ارتباط برقرار کند .
همچنین خواندن شعر کودکانه صوتی در جمع ارتباط او را قوی خواهد کرد و از این طریق ( خواندن ترانه کودکانه شاد ) می تواند با دیگران ارتباط برقرار کند .
آهنگ و ترانه کودکانه سرشار از احساسات است و تمامی احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادی ، خنده ، … و آشنایی با این احساسات برای کودک بسیار مفید است.

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر کودکانه زیبا / وولک

 

یکی از راه های ارتباط با فرزند در دوران جنینی گوش دادن به شعر کودکانه زیبا است. اما باید بدانید صدای زیاد موجب ترسیدن کودک شما می گردد و شاید خطراتی را به همراه داشته باشد شما می توانید با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام و آرام با ا ارتباط بر قرار کنید و یا اگر می خواهید کلیپ آهنگ کودکانه ببینید یا گوش دهید صدای آن را کم کنید تا آزاری به کودکتان نرسد . گوش دادن به ترانه کودکانه فارسی باعث می شود در دوران کودکی کلمات را به راحتی متوجه شوند . در دوران نوزادی نیز به دانلود ترانه کودکانه بپردازید تا هم او را با کلمات آشنا کنید هم موجب آرامش او شوید و هم بتوانید با شعر کودکانه صوتی با او ارتباط برقرار کنید.

تاثیر شعر و آهنگ کودکانه بر روی فرزند شما در سنین مختلف متفاوت است. کودک شما حتی زمانی که در رحم مادر بود نیز قادر به شنیدن صدای شما بود. خواندن آهنگ کودکانه قشنگ با صدای بلند برای نوزاد تازه متولد شده نیز تاثیراتی دارد. شما از زمان تولد فرزند خود می توانید شروع به خواندن ترانه کودکانه زیبا برای او کنید؛ چرا که شنیدن صدای مادر به فرزند شما آرامش را منتقل می کند و بی شک شنیدن صدای مادر در حالی که متن شعر کودکانه را می خواند برای کودک شما بسیار لذت بخش است.

از حدود سه ماهگی: قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.

یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده آهنگ های کودکانه خوب و با کیفیت سایت وولک است. وولک یک پلتفرم تخصصی برای کودکاند است که والدین عزیز می توانند با مراجعه به این سایت به راحتی به سرگرمی های انوبه و مفید و آموزنده برای کودکان خود دسترسی داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر کودکانه صوتی / وولک

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن ترانه کودکانه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند.

کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه که در سایت وولک وجود دارد، روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود.

قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آهنگ کودکانه
https://www.voolak.com

 

شعر های کودکانه خیلی برای کودکان مفید هستند. آهنگ های کودکانه باعث میشوند کودکان کلمات جدید یاد بگیرند. دایره لغات گسترده داشته باشند. با انواع احساسات آشنا شوند. خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .
خواندن آهنگ های شاد کودکانه می تواند باعث وضوح بیشتر صدای کودک شود و در نهایت با کلام خود می تواند ارتباط برقرار کند .
خواندن آهنگ کودکانه صوتی و گوش دادن به ترانه شاد کودکانه باعث صبوری ، نظم و انضباط ، تغییر لحن و عزت نفس در فرزند شما می گردد .
همچنین خواندن شعر کودکانه صوتی در جمع ارتباط او را قوی خواهد کرد و از این طریق ( خواندن ترانه کودکانه شاد ) می تواند با دیگران ارتباط برقرار کند .
آهنگ و ترانه کودکانه سرشار از احساسات است و تمامی احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادی ، خنده ، … که با یادگیری دانلود آهنگ کودکانه قشنگ کم کم از متوجه احساسات او خواهید شد . آنها به صورت اختیاری شعر ها را حفظ میکنند و حافظه آنها تقویت میشود. هم چنین شنیدن شعر کودکانه فارسی به کودکان در روان خواندن کمک می کند. اولین چیزی که کودکان شما هنگام شنیدن شعر کوتاه کودکانه فرا می گیرند و به آن دقت می کنند قافیه های متن شعر کودکانه صوتی است. در بعضی موارد کودکان هنگام شنیدن شعر کودکانه زیبا تلاش می کنند تا متن شعر کودکانه را به خاطر بسپارند و این امر باعث می شود تا قدرت حافظه فرزند شما نیز از این راه تقویت شود و خود آن ها شروع به خواندن شعر های کودکانه کنند بدون آن که دستوری در کار باشد و آنها بامیل خود اینکار را انجام میدهند. شما میتوانید شعر های آموزنده ولک به آدرس https://www.voolak.com را برای آنها بذارید و لذت ببرید



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر های کودکانه
https://www.voolak.com

 

 

کودکان با خواندن شعر های کودکانه جدید می توانند عواطف خود را بیان کنند و برای بیان احساس با آهنگ کودکانه فارسی تنوع بالایی وجود دارد .خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .
خواندن آهنگ های شاد کودکانه می تواند باعث وضوح بیشتر صدای کودک شود و در نهایت با کلام خود می تواند ارتباط برقرار کند .
خواندن آهنگ کودکانه صوتی و گوش دادن به ترانه شاد کودکانه باعث صبوری ، نظم و انضباط ، تغییر لحن و عزت نفس در فرزند شما می گردد .همچنین خواندن شعر کودکانه صوتی در جمع ارتباط او را قوی خواهد کرد و از این طریق ( خواندن ترانه کودکانه شاد ) می تواند با دیگران ارتباط برقرار کند .آهنگ و ترانه کودکانه سرشار از احساسات است و تمامی احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادی ، خنده ، … که با یادگیری دانلود آهنگ کودکانه قشنگ کم کم از متوجه احساسات او خواهید شد .خواندن ترانه کودکانه شاد باعث افزایش خلاقیت کودک شما می شود و می تواند با کلمات بازی کرده و شعر های جدیدی از خود بسازد. همانقدر که آهنگ های بزرگسالان با مفاهیم نامناسب برای سن کودک برای او مضر است آهنگ های کودکانه مفید است. در سایت وولک به آدرس  http://www.voolak.com تعداد زیادی آهنگ کودکانه وجود دارد.گوش دادن آهنگ کودکانه مختص خردسالان نیست بلکه نوزادان نیز میتوانند آهنگ کودکانه گوش کنند و این بسیار برای رشد مغز نوزاد مفید است حتی اگر مفهوم اهنگ را متوجه نشود. هر چه نوزاد بیشتر با حواس 5 گانه اش از جمله شنوایی درگیر شود مغزش قوی تر خواهد شد و نورون ها بهتر پیام های عصبی را انتقال خواهند داد. چرا که در ماه های اول زندگی کودک مغز او به سرعت در حال رشد است. و وقتی اهنگ کودکانه شاد گوش میکند مغز او به پردازش آن میپردازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر کودکانه کوتاه صوتی / voolak

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن شعر کودکانه کوتاه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند. کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید.

استفاده از اشکال قابل تشخیص برای کودکان خصوصاً خردسالان جذابیت بیشتری دارد زیرا این روند یادگیری را در کودکان ترغیب و تقویت می کند حیوانات ، اشکال طبیعت و اشیاء اطراف خانه همه برای کودکان آشنا و قابل شناسایی هستند ، زیرا بخش اعظمی از جهان بینایی و لمسی کودکان را تشکیل می دهد و جالب است بدانید که سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com از این ویژگی ها به نحو احسن بهره برده است.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دانلود آهنگ کودکانه
وولک

 

 

آهنگ ها و شعر های کودکانه میتوانند جایگزین آهنگ های بدی شوند که کودکان میگذارند و حفظ میکنند آهنگ هایی که تاثیر منفی به روی آنها دارند و باعث بد آموزی میشود و آنها را زود تر از موعد با مفاهیمی همچون روابط آزاد خارج از ازدواج، مشروبات الکلی و بی بند و باری آشنا میکند. همه بچه ها نیاز به شادی دارند و میتوانید برای آنها آهنگ های کودکانه مناسب سنشان بگذارید.

صدا یکی از عوامل تاثیر گذار در رشد ذهنی کودک است و ایجاد صدا ، آواز ، ترانه یا حتی صداهای گوش خراش، ذهن کودک را به خود مشغول می کند . حال ما می خواهیم به جنبه مثبت صدا یعنی موسیقی و ترانه کودکانه شاد بپردازیم و تاثیرات آن را بر ذهن کودک بررسی کنیم . بسیاری از آموزه هایی که از کودکی به یادگار داریم بدون توجه به معنی آن ها تنها به دلیل ریتم و آهنگ کودکانه ای که داشته اند در ذهن ما باقی مانده اند و به همین دلیل همچنان ان ها را به یاد داریم . مثلا یادگیری الفبا با کلیپ آهنگ کودکانه که از کودکی والدینمان به ما آموزش داده اند هیچگاه از ذهنمان پاک نمی شود. برای دانلود آهنگ کودکانه میتوانید به سایت وولک سر بزنید. سایتی مخصوص کودکان دلبند شما و بر ای شمایی که به رشد کودک خود اهمیت میدهید و به عنوان والدین نگران کودک خود هستید.م سایت وولک کمک میکند استعداد های کودک شما در چارچوب درست رشد کند. با قصه های کودکانه و آهنگ های کودکانه و شعر و کاردستی. فصه های کودکانه وولک همه زیر نظر رواشناس کودک و بدون بدآموزی نوشته میشوند. آهنگ های کودکانه و شعر های کودکانه وولک نیز متناسب با سن او هستند.

کودکان با خواندن ترانه کودکانه جدید می توانند عواطف خود را بیان کنند و برای بیان احساس با آهنگ کودکانه فارسی تنوع بالایی وجود دارد .خواندن شعر های کودکانه صوتی نوستالژی برای کودکان باعث آشنایی آن ها با فرهنگ جامعه می شود . ممکن است کلیپ آهنگ کودکانه نوستالژی بیان گر تاریخ یک ملت نیز باشد و این برای تربیت کودک شما نیز مناسب است .

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کلیپ شعر کودکانه / voolak

 

کودک شما می تواند صدایی غیر از صدای شما را نیز به طور کامل تشخیص دهد بنابراین می توانید برای کودک خود شعر کودکانه فارسی پخش کنید و از واکنش های کودک خود به شعر کودکانه کوتاه لذت ببرید. کودک شما در این دوره حتی اگر با صدای کم هم برای او پخش کنید سعی می کند تا آوا های با صدا های کم را نیز بشنود. دوازده ماهگی: در این سن، کودک شما تمامی صدا ها را تشخیص می دهد و حتی می تواند شعر کوتاه کودکانه و متن شعر کودکانه موردعلاقه خود را نیز تشخیص دهد. پخش کردن کلیپ شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه برای کودک در این سن می تواند در تقویت قوای شنوایی و بینایی او تاثیر گذار باشد.

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و دیدن کلیپ شعر کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود و شما عزیزان می توانید تمامی ویژگی های یک سایت ویژه را در وبسایت وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com برای کودکان خود بیابید.

 



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر کودکانه فارسی
وولک

 

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. برای گوش دادن به آهنگ ها میتوانید از فضای اینترنت بهره ببرید مثلا سایت هایی که در حوزه کودک و تایید شده هستند مثل وولک که یکی از آنها است. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. کودک با گوش دادن به شعر کودکانه فارسی دایره لغات گسترده تری پیدا میکند و همین موجب تقویت اعتماد به نفس و فن بیان او خواهد شد و چه بسا برای آینده او بسیار مفید باشد. همچنین باعث رشد قوه تخیل او خواهد شد. وولک برای کودکان برنامه های مفید زیادی دارد و به رشد ذهن کودکان اهتمام ورزیده است. او با کار تخصصی در حوزه کودک یک محیط امن مجازی برای کودکان فراهم آورده است. که والدین میتوانند با خیال راحت اجازه دهند کودکان در آن محیط سرگرم شوند و بیاموزند.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر گیلکی / اسم دختر ترکی / وولک

 

کشور ایران دارای قومیت های مختلف و متنوعی می باشد. تمامی این قومیت ها، دارای فرهنگ ها و گویش های زیبا و دلنشین خود هستند که به نوبه خود جذاب و گیرا می باشند. یکی از شیرین ترین و دلنشین ترین گویش ها در میان قومیت های مختلف کشور ایران، متعلق به خطه شمال و استان گیلان می باشد. مردم استان گیلان با لهجه شیرین و گویش محلی خود از همان ابتدا می توانند توجه مخاطبین را به خود جلب کند. بسیاری از افراد به دلیل علاقه ای که به این نوع گویش پیدا می کنند، برای انتخاب نام کودکان خود از اسامی گیلکی استفاده می کنند. شاید جالب باشد که یک خانواده ترک به جای انتخاب اسم دختر ترکی از اسامی دختر گیلکی استفاده کند. امروزه با گسترش ارتباطات میان قومیت های مختلف و همچنین ازدواج های مشترکی که در میان اقوام ایرانی صورت گرفته است، بسیاری از خانواده ها دارای هویت های چند قومیتی هستند. به همین دلیل است که شنیدن اسم پسر گیلکی در یک خانواده که دارای اصل و نسبی شیرازی هستند، چندان مایه تعجب نخواهد بود!

اما همین انتخاب اسم را می توان یکی از سخت ترین کارها و چالش های زندگی هر پدر و مادری دانست. پدران و مادران برای انتخاب دکوراسیون اتاق کودک می توانند از طراح کمک بگیرند، برای انتخاب پزشک کودک با آشنایان مشورت و یا تحقیق کنند، برای خرید لباس های کودک از اقوام نزدیک همفکری بگیرند و ... اما یک مورد مهم است که تصمیم نهایی آن بر عهده پدران و مادران می باشد. انتخاب اسم کودک، از تمامی مسائل ذکر شده با اهمیت تر است. پدران و مادران برای انتخاب اسم کودک خود از روش های مختلفی استفاده می کنند. برخی به روش قدیمی از کتاب های اسم کودکان استفاده می کنند و برخی دیگر به سمت روش های جدیدتر که شامل جستجوی آنلاین و بازدید مطالب سایت های مختلف است، را انتخاب می کنند. هر دو روش می توانند به والدین کمک کنند تا یک اسم مناسب و دلخواه برای کودک دلبند خود انتخاب کنند.

در کنار انتخاب اسم، کودکان در دوره رشد خود با مشکلات مختلفی مواجه می شوند. بسیاری از پدران و مادرانی که برای اولین بار کودک داری را تجربه می کنند، با بسیاری از این مسائل نا آشنا هستند. برای شناخت این مسائل ما سایت وولک را به شما معرفی می کند. سایت وولک با فعالیت در عرصه کودک و نوجوان، سعی دارد با قرار دادن مطالب آموزنده و مفید به روش های مختلف به پدران و مادران کمک های لازم برای رسیدگی به کودکان خود را، برساند.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 اسم دخترانه ایرانی / اسم پسرانه باکلاس / voolak.com

 

در دوره کودکی بسیاری از کودکان تصور می کنند زمانی که قرار است خودشان پدر یا مادر شوند چه اسامی ای برای کودکان خود انتخاب می کنند. با آن ذهن کودکان اغلب ممکن است یک اسم پسرانه باکلاس و یا یک اسم دخترانه ایرانی را برای کودک تخیلی خود انتخاب کنند. اما در بزرگسالی در اکثر حالات بارداری، حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب اسم دختر و اسم پسرانه باکلاس به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دخترانه ایرانی و یا انتخاب یک اسم پسرانه باکلاس برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از جذاب ترین قسمت پدر یا مادر شدن است. اما در عین حال از هر انتخاب دیگری، چالش برانگیزترین کارهایی است که هر پدر و مادر باید انجام دهند. زیرا اسم کودک چیزی است که کودک باید تا آخر عمر با آن زندگی کند و نحوی نشان دهنده هویت کودک است. به همین دلیل است که انتخاب یک اسم دخترانه ایرانی یا یک اسم پسرانه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com  با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودک و نوجوان از جمله سایت هایی است که از بسیاری جهات می تواند به خانواده ها و والدین کمک های بسیاری کند. سایت وولک، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات و اختلالات رایج و مزمن کودکان و نوجوانان که برای کمک به والدین در سایت قرار گرفته شده اند، دارای مطالبی مختص کودکان در تمامی رده های سنی نیز می باشد. از جمله مطالبی که کودکان می توانند با مطالعه آنها بر مهارت های خود بیافزایند، آموزش هایی همانند آموزش نقاشی و یا انواع صنایع دستی می باشد. در کنار تمامی این آموزش های مفیدی که به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار می گیرد، سایت وولک برای سرگرمی کودکان نیز از بخش هایی همانند قصه شب نیز استفاده کرده است. قصه شب کودکان در سایت وولک به صورت تصویری و متنی قرار داده می شود که پدران و مادران می توانند با توجه به شرایط از هر کدام که مایل هستند استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر های کودکانه صوتی / وولک

 

شعر های کودکانه صوتی زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند.

رنگ های روشن به راحتی توجه کودک را برای مدت طولانی به خود جلب می کنند اگرچه انتخاب رنگ یک عامل اصلی در هر نوع سایتی  است ، اما  این امر به ویژه در هنگام انتخاب  یک سایت برای کودکان صادق است ، زیرا رنگ ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان می گذارند  گزینه های رنگی و ترکیبی که احتمالاً هنگام انتخاب یک سایت معمولی رد می شوند ، ممکن است در انتخاب یک سایت برای کودکان مورد استقبال قرار گیرد هنگام انتخاب سایت کودک ، بیشتر از رنگ های واضح و پر جنب و جوش برای جلب توجه کودکان استفاده کنید رنگ های اولیه و ثانویه  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجی همه رنگ های شاد هستند و گزینه های محبوب و طرح های رنگی می توانند شامل همه آنها به علاوه بیشتر نیز باشد از رنگ های پاستیل یا ترکیب با رنگ های اشباع نیز می توانید در انتخاب خود استفاده نمایید زیرا توجه همه کودکان بیشتر به رنگ ها جلب خواهد شد کودکان از یک سایت تجربه خوشبختی می خواهند ، بنابراین از رنگ هایی که روشن و “خوشحال” هستند ، در انتخاب یک سایت کودک مانند وولک باید استفاده شود چهره های خندان ، شخصیت های شاد ، حرکات پرانرژی و حرف های مثبت همه به تجربه ای از تفریح ​​ دوستانه به کودکان شما کمک می کنند بنابراین هنگام انتخاب سایتی با هدفی برای کودکان، از رنگ های روشن و واضح استفاده کنید که قوه بصری کودک را به روشی فراموش نشدنی تحریک می کند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کلیپ آهنگ کودکانه
https://www.voolak.com

 

 

شعر ها و آهنگ های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر و اهنگ شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. همچنین میتوانید اگر فرصت کافی برای خواندن آهنگ ندارید یا آهنگ های کودکانه زیادی حفظ نیستید از کلیپ آهنگ کودکانه مخصوص کودکان در سایت ها استفاده کنید. این سایت ها که مخصوص کودکان هستند محتواهای زیادی در خصوص رشد کودک دارند و در زمینه های مختلف فعالیت میکنند. زمینه هایی از جمله قصه و آهنگ و  نقاشی و کاردستی. یکی از سایت هایی که در همه ی حوزه های کودک فعالیت میکند سایت وولک است. اگر میخواهید شعر و آهنگ های کودکانه این سایت را ببنید سری به آدرس https://www.voolak.com بزنید. این سایت طرفداران کودک زیادی دارد و والدین نیز از این سایت راضی هستند و با خیال راحت به کودکانشان اجازه فعالیتن در این سایت را میدهند..

 



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 | نظرات ()